Undercover Medie Analytiker

Så hur ska man undvika att låta torr (skriva torrt) med sitt allra första inlägg om sina insikter om Digitalmarknadsföring? Och vem är jag som ska berätta om mina insikter om den digitala världen när det redan finns andra tusentals grymma bloggar, vloggar, böcker (you name it) som berör de ämnena jag vill börja blogga om?

Well, jag kan till att börja med presentera att mitt namn är Charity Raske, utbildad Medieanalytiker och Digitalmarknadsförare. Jag har arbetat inom digital och media branschen i snart 5 år och har aktivt analyserat media och digitalisering i 9 år. Jag är grundare och chefredaktör för online tidningen Versatility Beauty&Fashion – en online tidning som representerar mångfald av skönhet, mode, kultur och mer. Besök gärna här.


Så varför har jag bestämt mig att börja skriva om digitalmarknadsföring? Jag kan delge att under mina 5 år jag har arbetat som Digital marknadsförare inom tidning- kläd-, och media branschen har jag agerat som en undercover Media analytiker. Kanske inget att skryta om, men med de olika bransch inriktningar jag har jobbat inom, där man har tagit del av varianter av digitala strategier och taktik för att kommunicera med potentiella kunder och lojala kunder har jag funnit en gemensam nämnare som jag gärna vill dela med mig inför nästkommande inlägg. Jag hoppas att ni vill haka på?! Under tiden vill jag gärna att ni berättar vem ni är och vilka områden inom digital marknadsföring ni skulle vilja att jag ska analysera och skriva om.

Tack för att du tog dig tiden att läsa mitt första inlägg.

Leave a Comment